2013. április 12., péntek

Küszködés :)

Kedden Agárdra mentem meglátogatni a szüleimet. Nem tudtam úgy elmenni a tó mellett, hogy ne nézzek be :).  42 évesnek kellett lennem, hogy végre ellenőrizzenek. Persze nálam mindent rendben találtak nem úgy, mint a másik sporinál aki az ívó balinok közt próbált felszíni wobblerekkel csukázni. Mivel még engedély sem volt nála, azonnal rendőrségi feljelentést is kapott ajándékba.

Ellenben én egy kis CDC léggyel vezérküszökre legyeztem. Szépen jöttek is a drágák egy szélvédett sarokból, míg nem futottam bele két kis balinba. Ekkor szépen összeraktam a kis #3-as botomat és csak gyönyörködtem a milliónyi kis ivadékban akik fent napoztak a tó felszínén. Azt hiszem az idei év igazán sikeres lehet ívási szempontból.

Az ellenőr elmodta, ha továbbra sem tudnak leállni a horgászok a tilalmi időben való horgászattól, akkor lehet jövőre bevezetik az általános tilamat. Mit ne modjak, nem lenne ellenemre.

Ps) ha nem haragudtok, nem fényképeztem le a küszeimet :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése