2013. május 30., csütörtök

Urban fishing

Tegnap kiugrottam a Sió városi szakaszára elsősorban pergetni, de vittem a kis Traum Rivert is, hátha a légy jobban bejön a halaknak.

Nyolcra megérkezem, felteszem egyik barátom házi készítésű szuper kis bogarát ( lehetne még néhány darab?? lécci, lécci, léccciiiiii ) és elsőre leverte ez a szebb példány. Szemeim előtt felvillant egy hatalmas peca képe , 50 feletti fogott hallal.


https://lh5.googleusercontent.com/--jghXS_RUCQ/UacHxqcXEdI/AAAAAAAADhA/25_IOvpfWNY/s640/sio1.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-0Fc53yi-sf8/UacHytNfEQI/AAAAAAAADhI/7uJ6YqcwwyU/s640/sio2.jpg

Tiszta urban fishing, percenként áll meg melletted 1-1 szakértő, bámészkodó... hiába nem mozogsz, óvatoskodsz... a szakértők azonban nem :(.

A Sió ( google maps, SIÓFOK ) elején van egy beton móló ami ketté osztja a csatornát. Annak a lábánál huszas csoportban napoznak a 30cm feletti domik. Az enyhe szélben esélytelen a 2-3 grammos csalikat átdobni, még nanofillal is ( ha szélcsend van szerintem akkor is ). A jig-ek szétugrasztják a halakat, a nagyobb wobblerek szintén ( volt pár küsz imitációm ). Ekkor arra gondoltam, speciális drop-shot szereléket teszek fel. Alulra 5gr-os DS ólom, s egy fekete nedves legyet ( a kedvencemet ) teszem fel oldalelőkén. Ezzel már oda tudtam tenni a cuccot, a halak sem ugrottak szét... csak nem láttad , érezted ha valamelyik behörpölte a legyet  ... szerintem több, mint 2 órát próbálkoztam ... a módszerrel fogtam halat, csak nem a csoportból, hanem visszatekerés közben... szóval működik, de nem hatékony.

Több kis sügeret is láttam, így gumival is horgásztam egy kicsit...
https://lh5.googleusercontent.com/-evuJbg303zs/UacIDWgsb5I/AAAAAAAADhQ/JFcOU1E77ss/s640/sio3.jpg

Nyugalomra vágytam, átmentem a csatorna másik oldalára ahol az erősödő szél ellenére fogtam néhány domit, küszt léggyel ( csak két fekete nedves volt nálam, mert a többit óvni kellett a tervezett Szlovén túrára <elmaradt a " zord" időjárás miatt >).

Az első hídnál volt egy 10 főből álló (de hatalmas egyedekből ) domi csapat, s még éppen lővőtávolban. Többször felvették és ki is fújták a legyet a "kis" mocskok, nagyon rafináltak ezek a több éves domolykó matuzsálemek. Feltettem egy jóval nagyobb szőrős szart legyet ( a polik nem működtek, ez gyakorlatilag álló víz okos domikkal ), amit jól odacsaptam. Felforrt a víz, de sajnos a legkisebb kapta el a legyemet :(. A többieknek meg csak a nyomát üthettem...

https://lh3.googleusercontent.com/-jXCojj-tSBs/UacIE230aVI/AAAAAAAADhY/l7Zr93LLqXU/s640/sio4.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése