2012. február 6., hétfő

Morgó-patak 2.0

A múlt héten elkészült egy kis kis bejegyzés , melyet Dukay Igor felhívása ihletett. Már többször olvastam erről a kis patakról, figyelemmel kísértem Igorék munkáját. Több barátom is járt már a partján, voltak akik vállalva a következményeket még horgásztak is rajta. Mivel most ennek a víznek nincs kezelője, ezért területi jegyet sem kaphatunk ami a mai érvényes törvények szerint KELL a szabályos horgászathoz.

Erre az egyetlen megoldás, hogy valaki vagy valamely egyesület kéri a halászati/horgászati vízzé nyilvánítását, s megpályázza e kis vizet. Ettől kezdve lesz gazdája, lesznek szabályai, ellenőre. Persze ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne éves ezer forintért horgászni rajta, de a víz érdekében legyen korlátozva a kiadott engedélyek száma.

De miért is írok újra erről a vízről? Az előző írásban megadtam két politikus elérhetőségét. Nem tudom ,ki vette a fáradtságot  s írt ezekre a mail címekre. Én vettem - de ne vegyétek érdemnek - és választ is kaptam, persze politikushoz méltót. Nem hiszem, hogy evvel meg is mentettem a patakot. De abban hiszek, hogy ha többen követitek a példámat, akkor egyszer eljutunk ahhoz a kritikus tömeghez, melyet már nem lehet figyelmen kívül hagyni.

Végül is ezt hívják civil kurázsinak, ha csak ültök a feneketeken és fórumokon kiabálltok egymással az csak a virtuális teret szennyezi, de eredményt SOHA nem fog hozzni.

Kérem nézzetek körül, írjátok meg ha valami nem tettszik a környeztetekben, gyűjtsetek támogatókat és kopogjatok be az illetékesek ajtaján. Soha ne rúgjátok be az ajtót, mert a szobában szintén emberek ülnek! Néha hihetettlen eredményeket lehet elérni csak avval is ha őszintén, nyíltan kommunikálunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése