2011. január 18., kedd

Az első drop-shot probálkozások

2011 január 16.  Gárdonyi csónakkikötő
                         a melegfront miatt a jég elolvad a kikötőben, napsütés és +7 fok


Már nagyon vártam. hogy a Prágában vett 6cm hosszú, sügérre tervezett drop-shot csalikat kipróbáljam. Mivel gyalog mentem le a partra nem a dinnyési sügértanyát választottam, hanem bíztam a gárdonyi kikötőben.

bot    : pulse 5-20gr 198cm
zsinór: 0.16 mono
csali  : ice 6cm
olom : 7gr drop-shot cormoran


ICE 6cm es egy 10es horog

A feladat a drop-shot módszer gyakorlása volt és megismerni a csali mozgását...

Halat nem fogtam, de rengeteg baba halat láttam a felszínen csapatban melegedni. Nagyon bíztató volt a csalim mozgása, sikeresen beúsztattam a csalimat a felhőbe s a csapat simán befogadta a műcsalit ... Talán a ragadozókat is átveri majd :).

Gárdony : a jövő


remény




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése