2011. január 18., kedd

Zala - második peca

Zalaszentgyörgynél jártam, volt olyan "spori" aki a műanyag reklámzacskóba gyűjtötte a szebb es kisebb domikat, még nehány élt amikor eldicsekedett a zsákmánnyal...

1 fokkal szebb élményem: volt olyan spori aki visszadobta az ikrákkal teli pisztrángot amit szintén gilisztával fogott egy 3m-es gödör alján, bár a második pisztrángot ( ami egy szép hím volt ) már eltette....

Én csak legyező botot vittem, az erős szél miatt nem lehetett jol dobni a szűk helyeken így cseh nimfázást eröltettem, de ezen a napon csak a giliszták voltak a nyerők :( .

1 megjegyzés:

  1. San Juan Worm.
    Van a műlegyezőknek is erre legye!
    http://irsajani.wordpress.com/2010/12/17/san-juan-worm/
    Ezzel kell megpróbálni nimfázni, szerintem jó lehet.
    Üdv. Jani

    VálaszTörlés