2011. április 25., hétfő

Túra Malom csatornán

Mar regen terveztem, hogy lenezek iden ujra a malomra domik remenyeben. Mivel penteken alig volt forgalom a piacon, a kollegaval kette tortuk a napot. En reggel 7-12 voltam ugyeletben, mig O delben valtott igy el tudtam szabadulni egy 3 oras pecara. Ket tarsam szegodott hozzam Szabadbattyannal, s leautoztunk Kiskeszihez s ott ismerkedtunk a csatornaval.



Keszitettem kicsi sulyozott nimfakat dominak es bodrinak.


Nekem ezen a szakaszon ket bodri jott. Az elsot nem is fenykepeztem, gondoltam lesz itt eleg hal majd raerek meg a fotozasra... hat nem igazan ... csipkedni csipkedtek mind a nimfat, mind a kesobb felrakott mini szarazlegyet, de tobbet nem fogtam... majdnem...

Kisse feljebb menve aztan egy igazan szep kover bodri keveredett ki a hinar kozul :)



Mivel meg volt egy kis idonk, elneztunk a Sarszentmihaly melletti szakaszra , hatha sikerul domit fogni ( marmint nekem, mert Andras baratomnak sikerult egy kisebb peldanyt becsapnia egy red-tag-el).

Sajnos hiaba dobaltunk latott halra, semmi sem jott ossze ebben az oraban. Hazafele menet egy kisfiura lettunk figyelmesek legyes bottal a kezeben, biztos voltam benne, hogy O az a srac aki mar irt a csatornarol es azokrol a domikrol amiket itt fogott. Szoba elegyedtunk, bar ne tettuk volna.. :)  A harom felnott leforrazva ult az autoban, mert a fiu lealazott minket....nehany szaz meterrel lentebb mar 7 domi felett jart .... 

Mindig tanulhat az ember, s nem a kor szamit hanem a tapasztalat es helyismeret...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése