2012. január 9., hétfő

Szobapecásoknak , mint most én...

A múlt hétvégén sem sikerült kijutnom a vízre, ellenben egy kellmes hétvégét töltöttem el a családdal. A srácok igen élvezték, hogy ezen a hétvégén minden percben melletük vagyok és én is igen jól éreztem magam. Igazat bevallva nem is nagyon hiányzott most egy peca, bár szombat délben Budaörsön annyira szépen sütött a nap, hogy megfordult a fejemben a tavi legyezés domolykókra. Gondolom ebben tavaszi januárban biztosan a felszínen cirkáltak táplálék után kutatva a domik. Vasárnap meg a szörfös barátom, hívott, hogy milyen jót csúszott a Velencei tavon, a szél ideális volt, sütött a Nap és a vízben sem fázott ( jó ruha elengedhetettlen ). Szóval nemcsak a horgászszezon indul korán, hanem a szörfszezon is :).

Ha továbbra is ilyen enyhét lesznek a téli napok, lehet hatalmas rovar és bogár inváziót kapunk a nyakunkba a tudósok szerint. Ez egyrészt rossz, mert a kötött legyeimnek rengeteg élethű konkurense lesz, nehezítve a halfogást. Másrészt azonban azok a halak akik túélik a kétlábú vidrák pusztítását, "hatalmasra" nőhetnek a felszaporodott tápláléknak köszönhetően.

Jövő héten egy baráti bográcsozás a pogram, így megint horgászat nélkül maradok, de legalább jó lesz a társaság és remélhetőleg klassz lesz a vadpörkölt is.

addig is néhány igényes videót ajánlok a vízalatti világról, Íroszág...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése