2011. március 30., szerda

Idei első gázlós pecám

2011.03.25.

A hétvégén sikerült lejutnom a Zalára. Pénteken igen szép idő volt, de csak 17:00-re értem le a vízpartra. Mellesbe be, kis privi a kézbe s a kis táskába pedig már be voltak készítve a gyilkos hornetek, kennartok és egyéb lengyel házi készítmények. Mivel kevés időm volt a napnyugtáig, így a régen mindig halat adó szakaszt nézztem meg. A parton volt egy kis takarítás, néhány árnyat és búvóhelyet adó bokrot , fát kivágtak...

Kb már 1 órája gázoltam és dobáltam rendületlenül mikor "utolértem" egy sporit, mint kiderult Ő már megdobálta a szakaszt előttem, s egy 29es domit + egy méret körüli sebest fogott. Így már értheto volt, hogy miért nem láttam semmit ( kifogásnak tényleg nem rossz ugye? ).

Mind1, jót dolgoztam sodrással szemben, elfáradtam... jó peca volt, de még mindig nincs meg idén az első domi....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése