2011. március 30., szerda

Végre megvan az első idei domi

2011.03.26.


Szombati napon már borult volt az idő, s uszoda volt a program délelőtt. Délután a család kisebbik tagjait akarta feleségem felöltöztetni, ezért egy bevásárlóközpont felé vettük az irányt. Éreztem én, hogy ott felesleges leszek, így a sarkon kiugrottam az autoból, kézbe kaptam a privit és a kis gumis dobozt.

A központ mellett folyik a Válicka, a Zala mellékvize, amit még télen derítettem fel. Ez a víz kb 1-1.5m széles és 0.5-1m mély max, s most nagyon tiszta volt csak a mélyebb részeken nem lehetett látni az alját. A sok nád miatt úgy gondoltam, hogy sügerek szépen el lehetnek itt, s talán domival is össze akadok talán.

Kis cola színű kopytot raktam fel, 1.5gr fej , 4es horgon. A nádtól kopasz részeken nem sikerült kapást kicsikarnom, így lefele indultam. A 76-os főut hídja alatt a harmadik dobasra végre jelentkezett a hőn áhított hal. Egy apró, épp tenyernyi domit sikerült megcsípni. Végre megvan az első idei domim, s ráadasul az első gumihallal fogott példány.




Szegény kis prédám nem is sejtette mekkora boldogságot okozott nekem !

Tovább nem is mentem, összeraktam a cuccot és megkerestem a bevásárló családot. Amiért jöttem, megkaptam. Ha nem is a Zalától, hanem a kicsi Válickától. A kis patak bizonyította, hogy a tavalyi szuper év után, minden vizet érdemes megvizsgálni.

hátha...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése