2011. március 30., szerda

Potya balin

Nem indult valami jol a napom, reggel letort egy darab a fogambol igy irany a fogorvos, delutan haromra kaptam is idopontot. Zsibbadt szajjal irany Agard, ahol 6 halozsakot kellett felvennem a hugomtol, de 3 okostojas koccant a kivezeton, igy kb 3km/h sebessggel 40 perc alatt el is hagytam Budapestet. Na ekkor mar bennem volt az ideg rendesen. 30 perc mulva halozsak atvetel, de Adri hiv, hogy tudok e vissza menni a gyerekekert, mert O is ugyan abban a dugoban ul ... Akkor semmi suger peca irany haza, egy sima elozes egy katyuban vegzodik, jobb elso el... talan alu felni egyben, de gumi kuka... Na ha akkor valaki hozzam szol tuti megutom .
10p kerekcsere, Adrinak kozben sikerul azert begyujteni a gyerekeket, szoval no hurry... A Velencei-to itt mellettem, a kocsi titkos rekeszeben a megaforce es a kis privi... Adrit felhiv, kis sumakolas... meg 30p es jovok vissza lassan ( manko kerek max 80km/h ).
megaforce-ot rakom ossze irany az elso befolyo, ahol a sugereket sejtem...itt rengeteg babahal, suger rablasok 5 percenkent, nekem semmi a nagy halsuruseg miatt, s vesztek 2 kopytot es 2 micro jigg-et... HOGYAZA...!!!!
elindulok hazafele, de meg vagy egy helyem amit meg kell nezni, itt egy kis patak folyik be Velencenel.. Szorfozesek utan itt mindig fogok a nyaron sugeret... masodik dobasra egy elnehezedo kapas egy kitores, ekkor belem nyilal, hogy nehogy csuka legyen mert 16-os mono van fenn ( es 3.5cm kis kopyto ). Fel perces farasztas utan megcsillan az ezustos teste, egy kis megkonnyebbules mar csak a mononak kell kitartani. Szep lassan magamhoz edesgetem, majd megragadom a tarkojat es meghivom egy kozos fotora a botommal.



Gyors szabaditas utan vissza a vizbe, a kis genyo szepen lefrocskolt izgulhattam megszaradok e annyira, hogy mire hazaerek ne legyek feltunoen vizes, mert akkor tuti bukta Ezt is megusztam hala Istennek, csak evvel most nem dicsekedhetek el otthon, pedig eddigi legnagyobb balinom .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése