2011. május 29., vasárnap

Szombati közös peca

A szombati napra kimenőt kaptam a családtól már néhány napja, így volt időm szervezni egy túrát olyan horgásztársakkal akikkel már sokat beszéltem telefonon és lógtam a chat falon, de még együtt soha nem horgásztunk. Szombat reggel kissé nagyobb az izgalom, mert este a környéken 5mm eső esett és végig zivataros időt jósoltak a szakértők.

Megnyugtattam a kis csapatot, a patak szinte végig fedett, így mi az esőt alig fogjuk érezni, s a patak sem kaphatott annyi vizet ami tönkreteszi a pecát ( mert előtte 1 hétig nem volt eső, mindent elnyel a talaj ).

Alig 1 óra alatt megérkeztünk, beöltöztünk a parkolóban majd elgyalogoltunk addig a helyig ahol megvasárolhattuk a napijegyeket ( 2000 forint, s lesz éves jegy is ami talán 365 napra szól 15e forintért ).

Miután mindent elintéztünk irány a patak, mert vártak a halak.  Íme néhány kép a horgászokról és a zsákmányról.

Fárasztás közben felkészülök a szákolásra

 Nem voltam udvarias házigazda, nekem sikerült megakasztanom és a fényképezőgép elé invitálnom az első halunkat.


Szigorú C&R

Aurél barátom igazán eredményes pecásnak bizonyult, igazán szép teríteket fénykepezhettünk volna ha nem lennénk szigorúan a C&R hívei.
Aurel egyik hala
Ervin szintén eredményes napot tudhat maga mögött, szép sebesek és domik veszíettek rajta az ügyesen felkínált csalijain.
Ervin egyik szebb hala

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése