2011. május 24., kedd

villam peca

Ma reggel hajnali 3-kor keltem, mert édesanyámékat vittem ki a reptérre ( csak azért is Ferihegy , de psssszt... ) , majd indultam az RSD-re, ott is s Dunaharaszti HÉV megálló melletti kis öbölbe. A kis Pulse-t raktam össze és hozzá az 1000-es Exage, 0.1-es berkley fonott ( ismeretlen meder) , kis kopyto piros-fehér színben ( ezt még soha nem is hasznaltam ).

Első dobásra sikerült fognom egy kis csíkos vitézt, gondoltam igen jól kezdődik a buli!!! A fényképek sajnos nem sikerültek valami jól, a Nokianak igen jó fényképező funkciója, de ezt a hajnali derengést és a megcsillanó haltesteket nem tudja kezelni . Közben több balin rablást is  láttam, hallottam. Sajnos kb 10 dobás után a szüleim hívtak, hogy az izlandi vulkán miatt nem repülnek el, így szomorú szívvel csomagoltam  s irány vissza a reptérre.

Jó kis víz lehet ez is, de sajnos kevés időt töltöttem el, hogy meg tudjam ítélni. Lehet, hogy csak fejbe dobtam a kis öböl egyetlen sügerét vagy akár hemzseghetnek is benne a kis csíkos vitézek

Igazi villám peca volt !!

1 megjegyzés:

  1. Szia Pali!

    Ahogy mész le a hévtől kocsival az öbölhöz, ha nem jobbra kanyarodsz be, hanem a házak között balra valahol, átmész egy sinen és ott jobbra, elérsz egy tavat. Fogtunk ott már csukát. + láttunk kipakolva nyáron két zsák süllőt oxigénhiány miatt megdögölve, sok éve.Mind szép hal volt. Szerintem érdemes ránézni a tóra. + ott a ráckevei Duna ág pár méterre, ott a híd alatt is ránézhetnél. Fotókat nyomhatnál a vízről.

    Szia.
    I.Jani

    VálaszTörlés