2011. május 14., szombat

újra a csatornán

A mai napon sikerült délután egy kis kimenőt kapnom, mert a srácok egy születésnapi bulin vettek részt. Mivel 3-4 óránál nem volt több időm , s csatorna nagy domolykói még mindig elkerültek ezért újra a csatornát választottam.

A hidon meg Szombaton is dolgoztak, így kissé nehezebb dolgom volt halat fogniÉ maradt a nyílt terep és kristáytiszta víz vagy a bokorban gugolás. Most a nehezebb változat mellett tettem le a garast, bevettem magam a bozótba s persze nagy riadalmat keltettem, a halak ezer fele... De már 5 perc múlva a bodrik újra a terepen vadásztak az apró rovarokra, szöszökre. Én egy 10-es szakáll nélküli, rézfejes nimfát tettem fel és lebegtettem meg a vízben, mert szerintem ez megfogja a domit és a nagyobb bodrit is.

Az első halam 10 perc múlva meg is érkezett egy bodri képeben, kissé szétzavarta a pályát nem is készítettem róla képet, nem miatta jöttem.

Észrevettem, hogy a domik már a gödör széléig merészkednek, így továbbra is nyuszi ül a fűbent játszottam és eregedtem le a nimfámat. Igazi türelemjáték vette kezdetét, de én bírtam tovább... íme az eredmény.





szép példány, nem éri el a 40cm-t

Feljebb mentem a nagyok birodalmába, de már foglalt volt a hely. Előttem érkezett meg egy úr, aki egy bolognai bottal s cserebogárral pályázott a nagyurakra. Volt is néhány kapása de nem akadtak meg rendesen a halak. Én a nimfát egy jól fejlett polihangyára cseréltem és leúsztattam a bogaramat a bokrok közé. A kis bodrik és vagy küszök sorozták rendesen, de ez nekik nagy falat volt. Egy kis idő múlva egy sötet hát jelent meg a felszín közelében, jól megnézte a hangyát, körbe úszta majd támadási pozícióba lavírozta magát és leszedte... Én meg szépen kiszedtem :)


apró domi


Sajnos kissé földes lett, de egy gyors fotó után már ment is vissza óvatosan , nehogy szétzavarja a bolognai botos szomszéd pályáját. Még próbálkoztam néhány helyen, de több nem sikeredett s az időm is lassan lejárt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése