2011. július 11., hétfő

pisztrángok helyett


Pénteken sikerül kifacsarnom 3 szabad órát és én arra használtam fel, hogy megnézzem az Alapítványi kezelésben levő vizet, hátha a sok eső után tiszta lesz annyira, hogy ad mad néhány nemes halat.

Miután megérkeztem, nem kellett csalódnom a vízben: a patakhoz képest tökéletesen tiszta víz fogadott. Bellállítottam a telefonon az ébresztő funkciót, nehogy elkéssem a feladatomról és nekiálltam vallatni a vizet. Tudtam, hogy nem fogok a pisztángos részig leérni, de azért reménykedtem néhány szebb halban.

domik innen



és innen

innen


a húzósból is ..

persze innen is

az ágak alól

és egy újabb húzós szakaszról

A domi gyilkos legyemet vittem, gondoltam ideális csali... jó beesőre, jó leengedni mint egy nimfát és vissza húzva kis "streamer"-ként is viselkedik.

Hát a domik zabálták, minden körülmények közt Ők voltak elemükben... elették a csalit a pisztrángok elöl. Egyetlen kapásom volt, mikor a legyemet a sodrásban hagytam, míg valami más után nézek... hát sajnos már csak a sebes hátát láttam... ez volt az egyetlen azon a pénteken. De sebaj, a domik kárpótoltak ... a végén egyet lekaptam, hogy legyen bizonyíték a halra is..

E hétvégén újra megpróbálom.....



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése