2011. július 7., csütörtök

szerda hajnali balinozasbol domolykok





Szerda reggel koran ebredtem, s mar nem tudtam visszaaludni igy kisurrantam a hazbol es irany a Duna. Hajnali otkor mar ott alltam a Duna partjan egy oreg ott usztatott pontyokban remenykedve en meg balinokra vadasztam volna ha arra jarnak. Az oreg nem latott addig rablasokat, de en remenykedtem Onkelmesegeben, mert a fiukkal a multkor az este folyaman sok rablast lattunk. sajnos egy ora lengetes utan sem volt egy arva kapsom sem, igy a haditervet megvalltoztatva a patakra vonultam vissza. Botcsere utan mar a domikat zargattam. Feltettem a piros gyongybol, fekete biots farokbol es fekete tyuk nyaktollbol keszult legyemet. Elsore nehany tuti helyrol szedtem ki harom domit, majd egy "szuz" szakaszt kerestem fel. Itt jott a nap legnagyobb hala egy beton befolyocso alol.


Egy a tuti domik kozul



a bandanagy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése