2012. április 24., kedd

Pergetés és legyezés mentes hétvége

Most hétvégén Szegedet vettünk célba a családdal, szükség volt egy kis családi kikapcsolódásra. A terv az volt, hogy nem viszek sem legyező sem pergető cuccot magammal, így nem eshetek kísértésbe. Csak a gyerekeknek vittem el két spiccbotot és némi tartalék finomszerelékes cuccot, a fiaimnál a szerelékek tényleg fogyó eszköznek számítanak. Mindhármunknak van éves kis fehér jegye, Szegeden a Matyi-éri tározón tudunk vele horgászni, csak pinkit kell szereznünk majd.

Nyugodtan telt az utunk lefelé, majd a szállás elfoglalása után rögtön teszteltük a szálloda melletti élményfürdőt. Igazán kellemes vacsora után a szobánkban egy üzenet villogott a telefonom kijelzőjén. Ervin barátom küldte az aznap esti villámpecájának az eredményét, kicsit megemelte bennem az adrenalin szintet....


Ervin penteki domolykója
Másnap a reggelem viszonylag nyugodtan telt, de reggeli után újra csak ez a kis okostelefon okozott némi zavart. Feri barátom ( Ő gyűri a Mitchell Privilege II. UL botomat ) hívott izgatottan, iszonyatosan belenyúlt s igen változatos terítéket hozott össze a Balatonon. Hááát , itt azért már benne volt a buggie a lábamban s elátkoztam azt a percet mikor otthon hagytam a pergető botomat. Gondoltam búfelejtőnek megfelel egy jó kis csúzdázás, van kettő csúzda ami kb. a hatodikról indul, termeli az adrenalint rendesen.

Este Ervin újra eleresztett egy kis gyomrost, egy helyi szaporulatból származó kis sebes képevel, de akkor már a 250. El Classico lázában égtem. Családom férfi tagjai Barca mezben izgulták/izzadták végig a meccset, sajnos ez a bajnokság elment már Nekünk, s miközben írok még a BL döntő sincs meg ( s lehet nem is lesz? ).

Ervin szombati sebese
Vasárnap egy szép fogással sokkolt Laci, sajnos üröm az örömben, hogy iszonyat kárt tett az autójában egy paraszt. Hónapokig nem tud majd boldogan visszaemlékezni erre a gyönyörű fogásra...

PS) Vasárnap hazafelé végül megálltunk a Matyi-éren egy órát horgászni, sajnos élénk szembeszél fogadott minket, de a fiúknak ígértem egy kis pecát. A hullámzás miatt Ők nem vették észre a kapásokat, nekem jött 4 kis dévér, egy küsz és egy szebb kárász. Csak egy órát voltunk, de én így is unatkoztam mert nekem ez a helyhez kötött peca nem a lételemem.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése