2013. október 2., szerda

2013 - Hernád

Minden évben nagyon várjuk a hernádi találkozót, ahol a  fórumtársaimmal tölthetek el egy önfeledt hétvégét. Ezen a hétvégén nem volt tökéletes az időnk, frontok jöttek és mentek ami igencsak igénybe vette a halak szervezetét is. Ennek ellenére hittem , hogy fejlődtem annyit egy év alatt ami  elegendőnek bizonyul majd e nehézségek leküzdésére.

Ebben az évben a Hernád kb 50-60cm-rel magasabb volt, de nem volt gond sem a hőfokkal , sem a tisztasággal. Sajnos a folyó nem fedte fel minden titkát előttünk: a balinok szinte eltűntek az előző évhez képest, míg a domik is apátiába zuhantak. Pénteken legyezve csak egy kis domit sikerült fognom, de pergető társaim sem fogtak sokkal többet :(.

Szombaton én külön utakon jártam, s a Sajót szórtam meg a kis fahalakkal. A Sajón elég szépen fogtam a domikat, de a nagy halakkal továbbra is adós maradt a folyó. A nap során többször eleredt az eső, de a szuper gázlóm és a hozzá való kabát megmentette a napomat. 



Muhi

Hernád völgy

jön a vihar

...

az első halam , sajnos ez volt az átlag

Ő volt a nap hala

Vasárnap még volt egy  kis időnk így beálltunk legyezni egyet az egyik híd alvizére. Itt sikerült néhány domit fognom, de nem sikerült 30cm fölé jutnom. Mivel az egyik sodrós részen paducok villogtak a fenéken, átálltam kis nimfákra és próbáltam néhány padrót megakasztani. Negyed óra múlva kapásom volt, s igen jól küzdött a halam. Hittem, hogy sikerült egy szép paducot kilegyeznem, de "sajnos" csak egy 25-ös domi csábult el a fenéken görgetett kis nimfámra.

Sebaj!!! Jövőre is kellenek célok, addigra tökéletesítem a cseh és francia nimfás technikámat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése