2012. március 27., kedd

Atyafinak

könnyű nekem, két segédem is van
Elindult a szezon, nem volt sok erőm hamar feladtam. De életemben először jött el a teljes család megnézni, hogyan hasítja apa a vizet. Remélem Atyafi, nem tépek fel mély sebeket, s egyszer majd szörfözünk egy jót közösen.


élet a parton

a vizen ...

én szerelek, a barátom már savaz a gyerekeknél :)

bevetésre készen

első fürdés 2012

start

megyek

annyira elfáradtam, nem tudtam egybe kihozni

az úgy volt, hogy .....

pakolni is segített...

2 megjegyzés:

  1. Hali!
    Ez igen jó móka lehetett. Sajna, amióta evezek azóta annyira ki van a derekam, hogy szerintem már nem tudnám megtartani a vitorlát. Lassan nyugger leszek és vissza vonulok. Azért köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szomorúan hallom a derékproblémádat, de most azért segítettél is , mert így a kajakot ki sem próbálom... egyre jobban megkedvelem a gondolatott, hogy egy 2-3 személyes gumicsónakot kellene vennem... abban ha egyedul vagyok elfér akár 2 akksi is, míg elhívhatom alkalmanként 1-1 barátomat is...

      Törlés