2013. július 11., csütörtök

Mikor megpróbálja az ember visszaszerezni az önbecsülését

Vissza akartam szerezni az önbecsülésemet a kádártai "betli" után, nekem D1 lassan hazai pálya lesz. A múltkor úgy jöttem el, hogy eláztattam egy E7-es telefont s a szép halaimról csak az agyam legmélyebb bugyraiban van elmentve néhány kép. Legyezni készültem az I.-es tavon, s vittem a belly-boatomat is. 

A hídról már láttam a sügereket, de az amurok már nem álltak egy csapatban. Elsősorban most rájuk készültem, még kötöttem "zöld hínár" legyet is festett vadkacsa és marabu tollakból. De mielőtt vízre szálltam, nem tudtam kihagyni néhány dobást a pergető botommal. Néhány dobás után sikerült is egy szebb halat kiimádkozni, amit most szó szerint kell érteni. Erről a hídról ez volt az első komoly halam, s aki már fogott innen az tudja, hogy nem egyszerű feladat feszesen tartani a zsinórt, irányítani a halat miközben lekászálódunk a műtárgyról.


jól indult a napom, a csali egy Berkley worm

 A bellyben eltöltöttem több mint egy órát, veszettül dobáltam a múltkor bevált poppereimet, de előkerültek a féreg és kishal utánzatok is. Nem volt jelentkező a legyeimre, még az amurok sem szántak meg. De tudtam, hogy a halak ott vannak, bent bújtak a nád fedezékében. A II-es tavon kikászálódtam a hascsónakból és mint a csiga ki cipeli házát, visszacaplattam az autómhoz. Megint kiosontam a hídra és láttam egy szép halat a híd árnyékában vadászni. Sikeresen átvertem az előző módszerrel, s néhány fotó után útjára engedtem a halamat. Nem akartam még egy telefont tönkre vágni, ezért most csak parti képeket készítettem :).


Az amurok mellett a múltkor láttam egy vörösszárnyút is szedegetni a felszínről, hatalmas példány volt. Neki külön kötöttem egy teltebb fekete legyet, s nagyon örültem amikor újra megpillantottam. Előkaptam a legyes botomat ( csak a #8-as volt velem aznap ) és szép lassan becserkésztem a komát ( megint csak a hídról) majd elé dobtam a legyem.  Rástartolt a beeső csalimra s én meg szépen megakasztottam. Újra ugyan az a móka, tartsd feszesen a legyes zsinórt miközben le kell kászálódni a hídról.

vörös?

a vörösből estére jászkeszeg lett

Nem vagyok egy halbiológus, közöm sincs a különböző keszegfélékhez, de erre nincs is igazából szükségem mivel egyetlen halat sem viszek el soha.  Estére a nagy vörösszárnyúm egy termetesebb jászkeszeggé változott, pedig nem volt a közelben egy hercegkisasszony sem aki megcsókolta volna :). 

Még meglátogattam a kis II-est és a III-as néhány stégjét, ahol fogtam egy kisebb példányt a lassan "védjegyemmé" váló kis Manns gumihallal, s két nagyobb példányt a már bevált féreggel is.


egy csónak alól féreggel fogott utolsó halam 
Jó kis napot zártam: fogtam pergetve 5 fekete sügeret, melyből kettő igazán kiváló egyede volt fajának, s legyezve egy darabosabb jászkeszeget. Mivel időben odaértem a fiamért ezért sem Ő, sem Adrienn nem orrolt meg rám, mindenki boldogan futott neki a nap utolsó szakaszának :).

UI: elnézést azoktól akik asztali monitoron nézik a képeket, már nincs kedvem átszerkeszteni a fotókat

felszerelések:
Daiwa Megaforce Jig  2-14gr 240cm, Zauber 2000, nanofil 0,08, Berkley worm, Manns 4,5cm

G-loomis Native Run GLX #8 9f, #8WF, fekete nedves légy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése