2013. július 8., hétfő

Villám D1

(Nagyon döcög a Windows 7 alatt a Google Blogger szolgáltatása... lassan át kell állnom a Chrome-ra s össze kell fésülni a két gmail címemet :( amit nem igazán akarok )....

Szóval ez lesz az utolsó bejegyzés képek nélkül, s inkább szorítkozik a száraz tényekre... A múlt hétfőn délelőtt szinte mindennel végeztem: megvolt a reggeli 1 órás futás, lenyírtam a füvet és a medencét is rendbe raktam... Még nem volt 11 s a fiamért is csak négyre kell menni az általa választott táborba. Gondoltam leugrom D1-re, s ha nem fúj a szél akkor belly-ből legyezek egyet.

Sajnos fújt, így maradt a parti peca. A víz nem volt annyira tiszta, mint a megszokott így kicsit "vaktában" kellett keresni a halakat. A kis Manns-el kezdtem és 1 óra alatt fogtam is 3 átlagos fekuszt, s sikerült a telefonomat eláztatni ( Ennek később még lesz jelentősége... ). A kis hármason észrevettem , hogy az amurok megint a felszínről zabálnak valamit, így jó eséllyel lehet megcsípni belőlük talán egy szebb példányt.

Mivel a víz még mindig nem volt hideg ( dacára az előző heti lehűlésnek ) ezért simán begázoltam a derékig érő vízbe és megpróbáltam legyezni rájuk. Az első 10 perc után sikerült magamhoz édesgetni egy kb 35-ös példányt kis fekete nedves legyemmel, majd őt követte egy majd harmincas gyönyörű vöröst ( talán a róla készült képet sajnálom a legjobban ). Az amurok sem buta halak, egyre jobban elkerültek, s már nem tudtam a közelükbe férkőzni. Ekkor még volt egy kis időm, s átruccantam az I-re is ahol már 3 hónapja nem jártam.

Egy gyönyörű naphalat fedeztem fel aki óvatosan manőverezett az amurok és a vörösök közt ( fekákat itt sem láttam ). Elsőre nem is naphalnak néztem felülről, mivel annyira valószítlenül széles volt a háta, de később megpillantottam az oldalán a " második szemét" mely kb egy 20 forintos érme nagyságú volt. Második dobásra le is szedte a koma a fekete nedvesemet és egy kis fárasztás után már kezembe is volt a bőven 20cm feletti naphalam. Na ekkor már igazán bántam, hogy a mobilom elázott és nincs a közelben egy pecás sem aki megörökítené a halamat :(

Sebaj, majd a jövő héten újra megpróbálom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése