2013. július 2., kedd

Agárdi nyaralás

Két hétig voltunk a srácokkal Agárdon, a nagyszülők csavarogtak mi meg etettük a macskát :). Igazán furcsa 2 hetünk volt: az első héten 36 fok árnyékban, esténként is csak 24 fokig esett a hőmérséklet, majd a második héten nappal 15 fokra esett a hőmérséklet egy hidegfront miatt.

Minden reggel a macska hajnali 4kor ébresztett a kaja miatt, így hajnalban mindig kimentem futni a tópartra s lestem közben a balinokat. A sporik szerint nincs semmi mozgás, s az első két napon el is hittem :(. A harmadik napon már leálltam figyelni a vizet. Fröccsenő rablások nem is voltak, de azért a felszínen menekülő sneciket látni lehetett (ha valaki jobban figyelt s tudta mit keressen ).

Reggeli után összekaptam a srácokat, lementünk egy zárt strandra és még pont elkaptam a balinreggeli végét. Nem is volt nehéz dolgom, egy zöldes hátú thrill hamar megfogta a már méretes balinomat. Este újra kimerészkedtem a spiccre, de a messze rabló példányokból egyet sem tudtam megcsípni. Kis gumihalra váltottam és a közelebbi, kisebb halakból lakmározó balinokat cserkésztem be. Második dobásra meg is akasztottam egy 35-ös példányt, s hagytam a vízben hancúrozni míg a srácaimnak meg tudom mutatni. Ez nagy hiba volt :(  Mikor kiemeltem a srácoknak már láttam, hogy nagy a baj: nagyon vérzett szegény pára... Hiába élesztgettük, nem úszott el soha többé :( Magára hagytuk szegényt, majd a természet megoldja...

Esténként, mikor lehűlt a levegő inkább kiültünk spiccbottal küszökre vadászni a srácokkal, amit nagyon élveztek.

A második hét szinte csak a szörfözésről szólt, míg el nem szakadt a legnagyobb vitorlám :( Szóval volt minden, mint a bucsuban :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése