2011. október 20., csütörtök

Délegyháza - fekete sügér

Szokásomtól eltérően  nem eresztem bő lére a beszámolót... az az igazság, hogy egyszer megtettem, megírtam ... de egyszer csak elszállt minden, nem működött az írás közben a mentés.

Ezt a pecát elszúrtam, annak ellenére, hogy két halat fogtam.. DS módszerrel keztem és az első 10 perc után már meg is fogtam életem első feketesügerét ( Pulse 5-20gr, Balzer DS csali 073 kód, 10gr ólom ), aki nem csak a mérete de a hűlő víz miatt sem közdött nagyot. A gyors siker nagyon megnyugtatott, elhagytam a járt utat és elkezdtem kísérletezni és a sok szerelés zabálta az időt.
az első fekete sügerem
Egy helyen láttam rengeteg felszínen úszkáló feketesügeret, gondoltam itt az idő két legyet ütni 1 csapásra. Visszamentem a legyes cuccomért, átöltöztem gázló ruhába. Na ezt nem kellett volna, partról, vízből alig tudtam dobni, nem működött semmi és az idegeskedés csak rontott, a vacak technikámon. Majd két órát vesztegettem el, a semmire, egy előnyöm származott a nagy rohanásból: egy kisebb részét a tórendszernek feltérképeztem, már van emlékem, hogy merre láttam halat, legközelebb merre kell mennem.

jó sok képet csináltam

ezért hívják nagyszájúnak

tartalék képek :)

sok oldaról, mint egy star
Még időben feladtam a legyezést, hogy a naplemente közben még megpróbáljak egy vízközt járó wobblert. Az erdeti vacak karikát miatt kézzel le tudtam venni a hasi horgot ( rapala sem a régi?? ),  de a fogóm nem volt kéznél így nem tudtam egyágúsítani a hármashorgot. Néhány dobás után a tó még adott egy süldő süllőt, a mobil nem csinált már jó képet a naplemente miatt.

a második hal egy süllő

A tanulság az, hogy ne válltogassunk ssűrűn csalit és módszert mert akkor többet szerelsz és mászkálsz mint amit horgászol. Legközelebb jobban felkészülök, csak 1 botot viszek és két doboz csalit ( persze azért legyen választék). Három-négy óra horgászatra elég kell, hogy legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése