2011. október 18., kedd

Szavazas - hol, mire horgasszak?

Holnapra kaptam fel nap szabit, fel 1-tol el tudok menni horgaszni. A celpontok a kovetkezok

1) Delegyhaza - fekete suger , texas rigg, carolina rigg es DS ... esetleg legyezve is ha mar agyonfogtam magam

2) RSD  fovarosi szakasza a pesti szenyviztisztito alatt, DS - suger es sullo

3) Topark - Torokbalint, DS - sullo

4) Tovaros , legyezes - domik , DS - sullo ( mar 3szor jartam arra de sullonek nyoma sincs eddig )


Kerem szavazzatok, hogy merre menjek es mire horgasszak... ezert ez nem demokracia, nekem van 2/3-om de figyelembe veszem talan :)

5 megjegyzés:

  1. Az RSD-n általános tilalom van 0kt.22.reggel 06-ig, tehát oda ne menj....
    Én Délegyházára mennék.

    VálaszTörlés
  2. hogy is szoktad mondani?

    gebedj meg!

    amúgy délegyháza

    VálaszTörlés
  3. koszi az RSD-rol az infot, nem gondoltam volna, hogy most tilalom van..

    VálaszTörlés
  4. Pali, az RSD-n minden évben október középső 2 hetében általános tilalom van, ekkor telepítenek pontyot és ezért van teljes horgászati tilalom. Az egyik legjobb őszi idő lenne rablózni, de ez van.
    Az őszi tilalom után pedig reggel 6-tól lehet este 20-ig horgászni.
    http://www.rdhsz.hu/home
    üdv, Z
    ui:a sügérhez és a süllőhöz grat! A hídas képből azt hiszem tudom merre jártál ;-)

    VálaszTörlés
  5. Koszonom az infot az RSD-rol. Nem akartam titkolni, hogy merre jartam, de ezek a halak megerdemlik , hogy ne adjunk itinert azoknak a kezebe akik a fagyasztonak horgasznak.

    VálaszTörlés