2011. október 1., szombat

www.pecavilag.hu az igazi horgász fórum (volt?)

Lassan 2 éve horgászom újra, bár talán ez igazából nem a pontos megfogalmazás. Mivel a múltban csak mint gyermekhorgász gyakoroltam ezt a hobbit, de akkor is inkább a békés halakat zargattam egy úttörő bottal és tároló orsóval, s csak jóval később kaptam egy igen vacak peremfutós orsót.

Gyakorlatilag 14 éves koromban szögre akasztottam a botot, mert s szörfözés kitöltötte a szabadidőmet. Csak az elmúlt évben kezdtem a horgászatot (25 év telt el közben ) miután Marci kollégám újra megfertőzött, de ekkor már a pergetést tanultam. A legyezést magamtól kezdtem el, mert megtetszett az a szellemiség ami a külföldi oldalakon tapasztaltam.

Az elmúlt évben a vízparton találkoztam egy fiatalemberrel, akit azóta a barátomnak tartok és remélem Ő is bármikor bizalommal fordul hozzám ha gondja támad. Ő hívott meg egy zárt közösségbe, ahol olyan horgászok tömörültek, akiknek elegük volt a többi nyilvános fórumon tapasztalható etikátlan írásokból, képekből és hozzászólásoktól. Szerettek volna egy olyan tudásbázist létrehozni, mely független a hazai forgalmazóktól s nyilvánosan megvitathatóak a különböző termékek.

Folyamatos tapasztalat csere zajlott vizekről, csalikról, módszerekről. Itt nyíltan megtudtuk beszélni a fogásainkat, mindenki nyíltan beszámolt a kudarcokról, képes beszámolók készültek a horgászatokról és a közös találkozóinkról.

Most ezt a fórumot is elérte a hazai fertőzés, sikerült egy termék tulajdonságain úgy össze vesznie néhány tagnak, hogy a fórum lezárásához vezetett. Most néhány napig a tagoknak nem lesz hozzáférésük a tartalomhoz, de ha később vissza is térnek a tagok ez a fórum már nem lesz a régi. Sajnos a TÖKÉLETES fórum csak két évig élt, a feltépett sebek nem biztos, hogy valaha begyógyulnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése