2011. október 12., szerda

Szorfozesbol DS horgaszat sullokel


Kedden kivettem fel nap szabit, mert a szorfos baratommal egy jo kis oktoberi sportnapot terveztunk. Szep napsutes, kellemes szel vart rank a Velencei to partjan de sajnos nem tartott ki a nap vegeig, igy elovettem a csomagtartoban mindig ott piheno felszerelest ( pulse 5-20gr, zauber 2500,  razor flouro zsinor es a cseh DS csalik ).

A Gardonyi csonakkikoto belso oldalat dobaltam vegig de elso alkalommal meg egy pulse shad-et tettem fel ( nagy volt az onbizalom hiany ). Utesig sem jutottam, igy mar nem volt felteni valom es felszereltem a cseh DS csalik kozul egy 6cm-es villasfarku csalit. A harmadik dobasra meg is utotte es mini sullo !! 




az elso DS sullom

A molo vegen van egy jo rejtekhely a halaknak, ott is elhuztam a csalimat. Egy tolo kapasom volt, a halat is lattam de nagyon elugyetlenkedtem a szituaciot es nem akasztottam meg. Lattam a halat a labamnal, jo mafeles sullot szurtam el. Ezutan visszamentem a kikoto belsejebe es at vizsgaltam a melyebbnek tartott reszeket. A csonakok kozott nagy csend honolt, meg sugerekkel sem hozott ossze a jo sors. Kozben igencsak elallt a szel, a kikotoben mar tukor sima volt a viz.


masodik sullom ul a fuben
Egy nagyobb vizfelulethez erve a kikotoben  a masodik dobasra ujra kapasom volt, a Cormoran DS horga megint jol akadt, eselye sem volt a masodik sullomnek.


jovore mar meretes lesz

Mivel a toban a vizszint jelentosen lecsokkent, ezert az olom es a horog kozt csak kb 30-35cm tavolsagot tartottam. Volt azonban egy kis problemam a horgaszat soran amit nem tudtam megoldani. A zsinorom 0.22-es (?) flourcarbon volt, 10gr DS palca olom es 6cm-es DS csali, s azt vettem eszre, hogy podorodik a zsinor egy ido utan ha lazabbra hagyom egy kicsit a zsinort. Erre meg kell talalnom a megoldast, mert a vertikalis hasznalat kozben igy nem lehet erezni megfeleloen a kapast.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése