2013. április 13., szombat

Viharos pergetés

Pénteken nem volt peca idő, de elnéztem D1-re mert döntöttem. Idén éves jegyet veszek ide, mivel a folyók még hetekig nem lesznek megfelelőek s még hetek kérdése, hogy a Balatonon lehessen érdemben horgászni. Viharos nyugati szél fogadott a parton, csak nagyon kevés szélvédett, nyugodt szakaszt találtam. Sem a sügerek, sem a vörösök nem voltak aktívak. Szinte sehol sem láttam halat.

Mivel a vállam is fáj még, így alig dobtam csak kerestem a halakat. Két szélvédettebb helyen láttam fekákat, melyeket igen hatékonyan meg is sikerült fognom. Azt hiszem ebben a viharos, borús időben kihoztam a lehetőségeimből a maximumot.


Nem is rossz méret

a szokásos csali, egyre több horgásznál látom viszont

egy védett nádfal mögül, a fűzfa ágai a háttérben szinte vízszintesek
A kis kettes védett öblében láttam jó nagy vörösszárnyú keszegeket, pontyokat s mocsári teknőst is. De melles nélkül nem lehet ezt az öblöt meghorgászni, ide még visszatérek legyes cuccal... :)

2 megjegyzés:

  1. Mellesben is elég merész a peca a kis kettesen nagyon mély az iszap sajnos.

    Üdv: Robi

    VálaszTörlés
  2. Szép halak :)
    Ahogy láttam, ígéreted be is tartottad, mert a hétvégén már láttam a legyező cumót a kezedben ... :)

    Máté
    largemouth.blog.hu

    VálaszTörlés