2013. április 15., hétfő

Visszatértem a vörösökért

Szombaton a srácok gyerekzsúrban voltak a Camponában, s nekem volt 2-3 órám kiugrani D1-re. Elsőre csak legyes cuccot akartam vinni, de aztán pergető cucc is maradt a csomagtartóban. Neoprém melles is volt velem a kocsiban, mert a kis kettes vörösei és kárászai (pontyok?) voltak a célhalak.

Mivel iszapos volt a meder ezért a nádtorzsákon jártam, így sokkal biztonságosabb volt a gázolás. A célhalak még mindig bennt tartózkodtak, így nem csitult a nagy várakozásom :).
a legnagyobb vörösöm
Sikerült vagy féltucat vöröst fognom, de nem volt egyszerű peca a szembeszél miatt. A könnyű kis legyeimet mindig visszafújta a szél, ezért a legyem nagy többségben  a legyezőzsinórhoz közel ért a vízbe. A szélirányhoz merőlegesen ellenben nem lehetett megfelelő pozíciót fogni.

átlag méret
Sikerült azért fél tucat vöröst fogni, de az igazán nagyokat nem tudtam becsapni a túl nagy zaj miatt. A kárászokat (pontyokat?) nem tudtam becsapni, de nem is volt olyan nagy a késztetéseim, hogy az egész időmet rájuk pazaroljam.

Hiányzott egy kis sügerezés is, így a hármas öblében már pergettem. A halak egyre aktívabbak. Volt, hogy a beeső gumihalat is eltörölték a kisebb példányok. Hatalmas halakat is láttam, nem tudom kiverni a fejemből a látványukat. 
a legkisebb

a beesőt kapta el

ma a legnagyobb sem volt nagy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése