2011. június 20., hétfő

Fővárosi UL pergetés

A csütörtök reggel is korán indult, 11 óra munka, 1 óra vásárlás ahol a kedvesem kívánságát teljesitettem, de aztán verge nekem is eljött a vakáció!!!! Gyerekek nagymamánál, apa rövid pulse-al és Fefétől kapott bogár utánzattal máris egy Fővárosi patak partján találtam magam. Egy baj volt csak.... este hét már el is múlt...


Ez a Főváros
A vizet meglátva azt hittem, hogy rosszul döntöttem... folyamatos szedések voltak, de csak az apraja...kezdetben sok ütésem volt, de nem akadtak meg... gondolom én is jócskán hibás vagyok, mert már hónapok óta nem pergettem csak legyeztem...

Aztan a "túra" halával indítva beindult az üzlet...egy rontott kapást dobtam túl, hogy újra rávegyem az uraságot mikor a beesőt levette egy szebb domi... talán még 25cm is megvolt...




A túra hala

Néhány egyen hal után,  egy néni a kertből megkérdezte hogy miért itt pecálok mikor a fenti tóban akár 3 kilós pontyot is lehet fogni , s itt még Ő 20 éve nem látott halat csak békát és récéket... 1 percen belül már mutattam is neki, hogy bizony laknak itt halak... 20 év hite omlott benne össze... de nagyon örült
A néni hala :)
Végül  6 domi került ki a partra, több rontott kapás melett, de az eredeti hármas horgokat le kell cserélnem mert a kisebb halakat csunyán felfűzte....

2 megjegyzés: