2011. június 20., hétfő

Kárpótlás.... mert megérdemlem :)

A szombati kudarc után kellett egy jó kis peca...

Ma hétfő reggel nem én voltam a reggeles a bankban, elvittem a levágott füvet a zöldhulladék lerakóba, majd lenéztem a kis fővárosi patakomhoz. Hát nem voltam boldog, mert a kotrógépek dolgoztak és emberek horták a fémrácsokat a patakba...

Alig vártam a munka végét, mert úgy gondoltam azért egy próbát megér az alsó rész is... Este 6 után tettem le az autót, majd irány a víz. Az alsó szakasz igen kakaós volt, gondoltam ha nem lesz kapás 20 dobás után akkor a felejtő...

A 11. dobás tán azonban egy ekkora patakhoz képest hatalmas domi ugrott szinte a kiemelés előtt álló FEFE speciál után, de nem akadt meg... Szóval úgy tűnt, hogy érdemes maradni :).

Három halat akasztottam, de kettőnek folyt a teje így úgy döntöttem, hogy most nem alkalmas az idő további horgászatra. Hagyni kell a csapatot szépen leívni, hogy legyen jövőre is utánpótlás.




Folyt a teje...

neki is... abba hagytam

mindig nálam vannak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése