2011. június 20., hétfő

Szombati kútba esett legyezés a Zalán

A pénteki napon a munkahelyem a 20 éves évfordulóját ünnepelte Balatonöszödön, de én inkább kevesebbet ittam mert a tervek szerint szombaton hajnalban a felső Zalán szerettem volna legyezni egyet.

A vízállás már napok óta +32 és +33cm között ingadozott, esőnek nyoma sem volt, ezért volt meglepő, hogy a barátom azt üzente: a víz még kakaó... azt hittem viccel , míg meg nem pillantottam a vizet. Igazaból még most sem tudom hova tenni, tavaly ennél magasabb víznél jobb volt a víz átláthatósága... :(

Gondoltam, én akkor horgászok mikor időm van, nem vagyok azon szerencsések között akik akkor horgásznak mikor jók a feltételek.

Több szakaszt megnéztem, de semmi mozditás sem volt. Néhány próbálkozás után úgy döntöttem, hogy ez most nem a legyezés napja.. :(

Visszamentem az autóhoz , felszereltem az kis pulse-t s összeraktam a legyes szerkót. Sajnos egy ökörséggel folytattam, ezt NE csinálja utánam senki!!! A kulcsom a csomagtartóban maradt, s én  önkéntlenül lezártam :( Még szerencse, hogy a mobilom nálam volt, így tudtam segítséget hívni. A feleségem utánam tudott jönni, így amíg meg nem jött a segítség, rögtönzött pikniket tartottunk a Zala partján... Igazán élveztem a kis pihenést, de ha Ő nem lett volna , hát nem lenne ennyire kellemes a beszámolóm....

A tanulság, hogy legyen egy vízálló tasak a nyakban ( kulcsnak, papíroknak és mobilnak ) amit semmi körülmények közt nem teszünk le, s mindig húzzuk le az ablakot... hátha egyszer másznunk kell...

Varakozni jo ...

itt meg csak 1 ora telt el...

hozott ebed... paprikas csirke..hmmm

5 oraja varjuk a segitseget

irany a szederbokor

gyujtugetek a vacsihoz ...

BG ezen hogy tud tulelni???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése