2011. június 14., kedd

Örömpeca , de még mennyire !!!


a kis tározó

Egy igazán tartalmas hétvége után a zárásaként elvittem a fiúkat egy budaörsi záportározóhoz horgászni. Már otthon kicsit  nyűgösek voltak, semmi sem volt jó, gondoltam ez majd kicsit megnyugtatja Őket. Régebben jártam máér erre, miután a Google Maps-en felfedeztem ezt a helyet, akkor a parton üldögélő fickó azt mondta itt csak kárászok vannak.

Mivel nálam már nem múlhat el úgy a péntek, hogy ne vegyek egy doboz csontit így minden adott volt egy jó pecához. Még egy fél csomag Timar-mix-et is találtam az igazán rövid match botos palyafutásom ( 6 horgászat? ) maradékát.

 
bevetésen
A fiúk igencsak kitettek magukért. A rendelkezésünkre álló másfél óra alatt összesen 35 kárászt fogtak, s a végén már nem nekem kellett a halakat leszednem a horogról és újra csaliznom a horgokat. Még néhány közös peca és már talan tényleg együtt horgászhatunk :).

Áron 21 kárászt fogott
 A


Kolos 14 halnál hagyta abba és támadta meg a játszóteret :)
Budaörs 2011. június 5.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése