2011. június 27., hétfő

Egy tökéletes hétvége - péntek


Múlt héten pénteken, sikerült 1 nap szabadságot kivennem, hogy másik kedvenc hobby-mnak éljek néhány órát. Reggel 8 órakkor már össze is szereltem a szörfömet, az egyik kedvenc North Ram 8.4-es vitorlámmal a parton vártam a szelet. Néhány perc múlva már a vizet hasítottam , s kerestem a tó közepén az ideális szelet. Kissé erősödött a szél, már nem volt kényelmes a nagyobb vitorla így a parton rövid szerelés következett és egy mérettel kissebbel ( 7.3m2)  már újra a vízen voltam. Azon a délelőttön nem volt nálam gyorsabb , de csak azért mert az igazán jók nem értek rá ( itt is van bőven mit tanulnom ).

Délután háromkor rövid randi a feleségemmel, ebéd és kv. Még egyszer megkérdeztem, hogy akarja e édes kettesben eltölteni a Szent-Iván éjszakáját a mesés Robinsonon, de nemet mondott, félt az időjárástól ( nem jött be, gyönyörű időnk volt, többen szénné égtünk... a polár becsapja az embert, MINDIG kenjétek be magatokat magas UV védelmű naptejjel, ha horgászni mentek).

Este érkeztem meg, a házigazdák mint jóbarát üdvözöltek ( néhány szép napot már eltöltöttem náluk ), megkaptam a 9-es faházat újra ( lassan 3. otthononom lesz ?  :) ).
Gyorsan összedobtam a Daiwa megaforce jigg botomat  ( 240 2-14gr ) és zsebre vágtam a mini kopytos dobozomat, irány a sügértanya!!!

A vízben azonban alig volt szabad hely a csatornán, nem igazán lehetett megdobni a helyeket pedig folyamatos sügér rablások voltak a növények közt. Legyezésről meg szó sem lehetett mert a szél nem csillapodott.

A kicsi tó bal felső sarkát vettem célba ahol egy régebbi vihar bedöntött egy nagyobb fát. A fa mellől 3 sügér , egy bugyli és egy méret körüli csuka jött.



3-ból egy, sajnos ez volt az egyenméret


a bugyli... a méretesről már nem tudtam jó fotót készíteni

Végül, mire lement az Nap az idei egyik leghosszabb műszakja után, már a szél is lecsendesedett, kisimult a víz, s igazán szép kép tárult elém. Talán ez a kis videó valamit átad a gyönyörű naplementéből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése