2011. augusztus 7., vasárnap

Beszámoló --- kéthetes szabi 1.

Mivel semmi jót nem ígért időjárás szempontjából a nyár elején kinézett 2 hét, rögtön szombaton megejtettem egy kis pecát a kedvenc kis patakomon.... csak egy fél napom volt így megint korán kellett indulnom. Kicsit izgultam így nem sikerült a tökéletes pakolás, de ez már csak a parton derült ki. Sajnos a gázló cucc ami eddig mindig benn volt az autom titkos rekeszében, most otthon pihent így a gázlós pisztrángozásból nem lett semmi :( ...

Megint parti peca , sajnos így esélyem sem volt a jónak kinéző pisztrángos helyek meghorgászására.

az első hal egy csapó volt
Ezt a pecát keretbe foglalta két apróbb csapó sügerecske, míg a többi halam szép kis domik voltak. Szinte minden kanyarból, bedőlt fa mögül vagy sodrós részről domik rontottak rá a fekete biotsból, fekete tyuk nyaktollból és piros gyöngyből készült legyemre. Ahogy Eppusz horgásztársam szokta mondani, tízig számoltam aztán már...


jött apróbb


volt akit meg kellett szákolni

és szebbek is

A horgászatra szánt időm vége felé eljutottam a pisztrangos szakaszig, ahol nehány helyet azért megdobáltam. A legyet lecseréltem egy Whooly Buger-re ( fekete marabu, fekete zsenilia, kakas nyaktoll + némi súlyozás ) mely a néhány dobás után halat is adott, de én elbénáztam. A domizás miatt szigorú féket használtam és mikor legyet cseréltem nem engedtem rajta. A pisztrángom 4 szaltó után megszökött, túl durva volt a szerelés s én sem voltam elég ügyes. Majd legközelebb....

Visszafelé még az autóm mellett fogtam egy csapót, mely szépen keretbe foglalta ezt a napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése