2011. augusztus 22., hétfő

Horgászhétvége - Vasárnap


Reggel amint felkeltem a szombati horgaszatból, elugrottam a Váli vízhez mely mindig is izgatta a fantaziámat. Háát az M7-es feletti rész biztosan nem érdemel többet két sornál.

Gondoltam, ha már autóba ülök elmegyek megnézni a budapesti "patakomat" :). Első ránézésre nagyon örültem, csapvíz tisztaság, alacsony víz... ideális terep? Sajnos nem ... a domik méterekről kiszúrtak, de itt sajnos nem lehet 5-6 méterről dobni így igazi kihívás volt mögéjük lopakodni.

Igazi lopakodós, dobásgyakorlós peca volt. Két óra alatt 3 domit sikerült kiszednem, de nekem felért a nehézségi fokával egy kis győzelemnek. Készítettem  azért  néhány képet a halakról, nem valami nagy szám ( lassan többet kellene foglalkoznom a fotózással, mert ezek a képek már gázosak ).



mennyit küzdöttem érte...

azért a domi speciál még működik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése