2011. augusztus 7., vasárnap

Beszámoló --- kéthetes szabi 2.

Elutaztunk egy Dunántúli településre nyaralni, egy barátom szerint van arrafelé egy igazi pisztrángos víz amiről az évtizedek folyamán megfeledtkeztek az emberek, többször a kiszáradás szélére sodródott, mikor talán az öregebb példányok el is pusztultak. Szóval miután a család elfoglalta a szálláshelyét én kaptam a mobilomat és meglestem a vizet.

Tényleg igen kicsiny patak, senki sem gondolná hogy ekkora vízben egyátalán élnek halak. Azonban a figyelmes érdeklődő némi körültekintéssel minden féle nagyságú ivadékot megfigyelhet némi szerencsével.



a levelek alá menekültek


itt többen is laknak, a fatörzs a búvóhelyük

aki kinagyítja megtalálja a kis sebest

ezek már nagyobb gödrök, vajon mit rejtenek?

Szóval el tudjátok képzelni, hogy mennyit aludtam a másnap reggeli peca előtt? Az biztos, hogy nem órára ébredtem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése