2011. augusztus 28., vasárnap

Tovaros - vajon mi van itt?

Reggel szörfözni kellett volna menni, de úgy fájt a derekam nem lett volna semmi értelme, pihentem majd vásárolni mentem és közben azon törtem a fejem, mit csinálhatnék  még a délelőtt. Tudtam, hogy a Törökbálinti tavon nem olcsó a napijegy ( 3500Ft  , nincs sportjegy ), de gondoltam ha most nem nézem meg akkor mikor?

A halőröktől azt kérdeztem merre találok sügereket, Ők a keleti oldal befolyóját mondták. A felfedezések alkalmával mindig viszek spiccbotot és csontit, mert úgy gyorsabban  lehet az ismeretlen terepen felfedezéseket tenni. A befolyónál már állt a bál egy háromgyerekes család horgászott, a kicsik néha fürödtek az apa(?) pedig merítószákkal kagylót is "halászott" míg a két bot már a helyén volt... jók ezek a csipogós kapásjelzők, nem is kell horgászat közben horgászni.

Harminc perc alatt fogtam 5-6 nano sügeret és egy naphalat. A naphal a kislányé lett , egy akvárium lakója lesz társberletben egy másik naphallal. Remélem jól meglesznek majd...

Az ipse közben azt mondta, hogy a másik oldalra kellene menni a patakbefolyóhoz, mert ott több sügér is van, talán süllőbe is belefutok.

A patakbefolyónál aztán igazi örömpeca volt, minden méret képviseltette magát. Közel fél óra alatt 10 felett fogtam süllőből, de mivel a vége felé már csak kicsik jöttek, otthagytam a helyet.
a legnagyobb

hat nem valami nagy

ebből a méretből jött a legtöbb

A csalim egy LP special Mann's 4.5cm cola színű csali volt. LP special annyit tesz, hogy Lusta Pali... nehány cola színű Manns nem került vissza a helyére a dobozban, hanem a Berkley zold pulsai közé, így a csalik farka az idők folyamán zöldes színt kapott. Na ezt nagyon szerették a süllők.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése