2011. szeptember 28., szerda

Kisfiam első pergetése


az első tavi domi
Az oviban ma nem volt ügyelet, így  ma én voltam otthon a kisebbik fiammal. Kérdeztem mit csináljunk, s Ő némi terelgetés után horgászni szeretett volna. mit tehet ilyenkor a világ legjobb apukája? Elviszi a kisfiát domolykót fogni, mert az igazi sporthal. A közeli ( autóval 15-20p, a mai világban közeli ) patakra indultunk, a megérkezés után kapott egy Privi II. botot, kis orsót ( első peremfutós horgászata ) és egy bogárutánzatú lengyel wobblert.

Miután lelopakodtunk a villamosmegállóhoz ( itt nem volt esély az elakadásra, fára dobásra ) már látszott, hogy sikeres peca itt nem lesz. Nagyobb lett a víz, erős a sodrás és tiszta kávé rengeteg szemetet hozott. A fiamat nem zavarta rendületlenül dobott és tekert.

Húsz perc múlva tovább álltunk , lementünk a patak torkolatához ahol egy hatalmas turistahajó kavarta fel még jobban a vizet. A hajó látványa volt a félórás tarózkodásunk közben a legnagyobb élményünk. Mindenképpen halat akartam vele fogatni, így autóba vágtunk magunkat és elmentünk a Tóvárosi tavakhoz, ahol a középső tóban domikat is lehet fogni a legendák szerint. Amit nem értek, hogy a perhető jegy miért 2500 mikor a békéshalas 1500 , halat mi sem akartunk elvinni és el is mondtuk...

Két pergető bottal mentünk de amikor a tónál láttam a 10-20m távolságban napozó domi rajokat én visszamentem a legyes cuccért. A fiam rendületlenül dobált, míg én átnyergeltem ( lenyulta a pulse-t és a nehezebb csalikat mert azokkal messzebb lehet dobni :) ) az #5-ös G-loomis botomra.

Használtam fekete kakasnyaktolból készült nedves legyet, polibogarat melyekkel 5 domit fogtam, sajnos úgy láttam mindegyik példányon volt némi fertőzés, remélem nem pusztul ki az állomány.

Nem volt felhőtlen azért a horgászat, volt két wobbler vesztésünk ( szegényt nagyon megviselte ) és elhagyta az Exage fékjét, de végül megtaláltuk a sekély parti vízben ( na itt egy kicsit mérges voltam, mert ahhoz nem kellett volna nyúlni). Sajnos Ő most halat nem fogott csak az én domolykóimat engedte vissza. Kicsit morcos volt: Apa én annyit küzdködtem és még kapásom sem volt !!

Képek csak a halakról készültek, a kisfiamnak még korai a netcelebség.


nem nagy de kicsi

első polis domim


na ez pici, de fogtak itt már 1.5kg

az utolsó domi harangszóra

fáj a has?


 




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése