2011. szeptember 19., hétfő

Robinson - egy majdnem betli tortenete

Volt bennem nemi felelem, mert nem volt tiltva a pergetes a verseny elott 2-3 nappal. A tavalyi Daiwa versenyen 400 hal felett jart a mezony, iden a csapatversenyen ennek a harmada jott ossze csak. Viktor baratom mondta, hogy nem igazan vannak sugerek es egyre nehezebb halat fogni a gumicsalikkal, csak a vas es a wobbler jon be. Mikor keszultem, azert osszetettem egy wobbleres/villantos dobozt is, de en mar nem igazan hasznalok 3-as horgokat, s itt sem terveztem.

Hiaba volt ez egy pergeto verseny, en azert a biztonsag kedveert eltettem a legyes cuccot is, hatha lesz ido lenezni az Ipolyra, mert ott meg nem jartam. Automatikusan belkerult a kis wobbleres doboz is, ahol csak szakall nelkuli horgokkal szerelt salmok es tarsaik vartak a domikat/pisztrangokat.

A sorsolasnal a 33. szamot kaptam, nem rossz es nem is jo, kozepszeru. Megrokonyodesemre a  csatorna kozepet senki sem valasztotta, en igy ide mentem. Elsonek mini twiszterekkel es kis kopytoval vizsgaltam at a vizet, de sugernek nyoma sem volt. Megrokonyodesemre a szomszedom tobbszor is a labamhoz dobta a csalijat, nem lehet ennyire komoly a verseny ??!!! Atvaltottam csukakra, feher  es termeszetes szinu pulse shad volt az elso probalkozasok csalija. Sajnos egyere tobbszor csattant a szomszedom csalija az "en teruletemen", kedtem felhuzni magam... A masik szomszed kozben korforgoval 2 csukat is fogott, en meg elfelejtettem a spinnerbait-t elrakni , korforgo meg tul durva a halakhoz szerintem... Szoval en tovabb alltam, nem birtam ezt a tomeget es keresztbe dobalast.

Kerestem a hinarmezoben a vorosszarnyuakat es sugereket. Itt kovettem el a hibat, nem vettem magamhoz a micro wobblereket... a mini twisztereket eroltettem, pedig a bogar utanzatok szepen adhattak volna a vorosoket... Az egyetlen voros vegul nem kerult fel a "lolapomra" mert a kornyeken nem volt biro, s nem akartam szakban magammal cipelni szerencsetlent. A hinarasban tobb napozo krokit lattam, a kishalak szepen korulfogtak , latszott itt most nem terem baber a pergetoknek...

Hogy mennyire volt ertelme vorosokre es sugerekre horgaszni? Ha jol tudom a harmadik helyezett, mu szunyoglarvaval  aratott a sugerek es vorosok kozott, szoval ha idoben kapcsolok ( nem az Ipoly partjan) , akkor tobb elmenyem lett volna reszem.

Aki megmentette a napomat :)

folytatas .... Az Ipoly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése