2013. március 6., szerda

Biatorbágyi horgásztó

A ma reggeli futás után épségben hazaértem, lezuhanyoztam s indultam volna... Ha megtaláltam volna a garázs és kapu távírányítót ( futáskor csak ezt viszem magammal ). Saját házam fogjává váltam, pedig most lett volna dolgom bent Budapesten. Nem mintha rendetlenség volna otthon, de újra neki kellett állnom mindent a helyére tenni. Egy alapos rendrakás sem vitt előbbre, kénytelen voltam telefonos segítséget igénybe venni a 2 órás kutakodás után :(.

Még jó, hogy vannak megbízható szakemberek itthon is, így fél órán belül már a kezemben volt egy új távírányító ráhangolva a garázskapukra mindössze 3500 birodalmi petákért. Mivel a mai napom már ugrott, s a gyerekekért fél négyre kellett mennem , arra az elhatározásra jutottam, hogy megnézem a Biatorbágyi boijlis tavat. Pergetni naponta 900 forintért lehet, s meg kell venni a kifogott halat ha méretes. Itt mindig lehet rablózni, nincs tilalom.  Tavaly hozztak elméletileg 12e elő nevelt süllőt, s idén is lesz telepítés. Mivel a többség boilizik, így  talán lesz idejük felnőni.

Az volt a terv, hogy a kis pulse-al ( vékony nanoval 50m-re is el lehet dobni ) és egy 4gr-os jig+ 4.5cm manns-el (fc előkével) végigtapogatom a medret. A tó folyamatosan méllyül, s inkább iszapos a fenék. Kövek csak a partoldal közelében találhatók, míg a völgyzáró gátnál kissé beljebb is vannak kövek. Itt a gátnál van a tó legmélyebb pontja (kb 2m) , szerintem nyáron itt lehet majd süllőt fogni a konyhára.

Tapogatás közben egy kapásom volt, nem süllő volt hanem egy szebb csuka. Simán kijött a 0,06-os nanoval, mivel ezek a nagyobb halaknak a tapasztalatom szerint a kisebb gumik általában a szájszélben akadnak. Ennek most örültem is , mert felkészületlenül, csipesz nélkül mentem horgászni.
Fotózás után elúszott

Nyár végén egyszer még elnézek erre, érdekel megnőnek e a süllőcskék és mekkora lesz az állomány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése