2013. március 1., péntek

Urbán villám legyezés februárban

Február utolsó hetében egyre jobban érezni, hogy Tél tábornok az utolsó töltényeit használja. Nappal már nem mer előbújni a fedezékéből, de esténként még fagyos a hangulat a szélvédettebb helyeken. Azonban ahogy nő a napos órák száma, úgy egyre melegszik a délutánunk.

Reggelente újra elkezdtem futni a 8.5 km-es távomat a környező utcákon, van időm elég. Majd leülök és kötök néhány legyet, amik most inkább nimfák de lassan ideje elkezdeni a szárazlegyeket ( polibogarakat is ideértve ).

Délután kisütött a nap, s hívogatott csábítóan. Hiába esett az előző napon az eső, meg kell néznem a kis patakot mielőtt elhozom a fiúkat a suliból. Kézbe kaptam a kis CTS botomat és egy nimfás dobozt s már robogtam is a patak felé.

Az előző napi eső nem tette zavarossá a vizet, de sokkal gyorsabban robogott a Duna felé. Kis nimfát tettem fel s lefelé kezdtem horgászni meg-megállítva ( meglibbentve ) a gammaruszt utánzó csalimat. Nem a "tuti" helyre álltam be először, meg kellett néznem a nyári helyeket is. Nincs nyár, így nem is fogtam itt halat. Mivel már szűkös volt már a hátralevő időm, elsétáltam a "biztos helyre" ahol ezt a szép kis domit fogtam.

városi domi


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése