2013. március 14., csütörtök

Légykötés : peeping caddis

Már sokszor akartam ezt a legyet megkötni, de volt egy ötletem ami miatt nem futottam neki. A világon sokféle képpen kötik ezt a legyet, de szerettem volna minél természetesebb anyagokból kötni. A tegzesek a víz medrében található anyagokból építik fel a kis otthonukat, így én is erre törekedtem. Vannak színezett homok csomagok amiket hobbi boltokban lehet kapni, s ezekbe állítják a gyertyákat. Ma egészen véletlenül, nem felejtkeztem el a tervemről s nem voltam rest beugrani ez egyik hobbi boltba.

Sikerült antracit színűre fetett homokot ( apró kavicsot ) vennem, kemény 340 forint volt az ára ( amint elnézem, egy évtizedig biztos elég lesz a kis csomag).
peeping caddis
A CEEFF-en Borisz kolléga kötött néhányat , s a kommentekben írta: azért köti meg hátrafele, mert így könnyebb meló. Csináltam belőle néhány darabot én is, ha beválik akkor bezsámolok majd róla.

horog: TMC 2312  no.10.
tegzes ház: ólom + ragasztó+ homok
a lárva: műanyag zsinór égetve
lábak: fácán faroktoll szegmens+fogoly toll szegmens

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése