2011. november 3., csütörtök

Legyezés, pergetés a Zalán

A hétvégén kaptam 3-4 óra kimenőt, a drága feleségem vitt ki a Zalára. Egy legyes bot és egy kis pulse volt a társam, a célhalak domik és sügerek voltak. Sajnos sok kép nem sikerült jól, mert a vízálló kompakt kamerám fokusza rakoncátlankodott.



megérkeztünk

Öltözzünk be jól, ha fázunk, akkor nem tudunk a horgászatra koncentrálni .


már beöltöztem

vegyük elő a botunkat szükségünk lesz rá

rakjuk össze a botot

fűzzük be a legyező zsinórunkat

ha nem vagyunk 2.0m magasak akkor fektetve fűzzük be az utolsó gyűrűkbe

készítsük el a tipetet, de ne együk meg

kössük fel a horgot, a maradék damilt az ínyencek megehetik

ilyen halakat fogjunk, lehet pergetve is

vagy léggyel

a sügereket is fogjuk meg

de ne nyomjuk agyon Őket

ha szerencsénk van, még pisztrángot is foghatunk

Elsősorban domik jöttek és sügerek, de egy szebb sebes is horogra akadt. Talán ez volt idén a legjobb zalai pecám, a folyó már sokkal tartozott nekem. Mondanom sem kell, az összes hal visszanyerte a szabadságát, a pisztráng ki sem került jószerivel a vízből.

Ami nem tetszett, hogy a három óra alatt egyszer sem találkoztam ellenőrrel pedig most kell védeni a maradék sebeseket. Bár ez a szomorú tény nem okkozhat meglepetést, mert az elmúlt két évben még soha nem láttam ott ellenőrt. De már új szelek fújnak Zalában is, új fiatal ügyvezető van aki újjá szervezi a halak védelmét, így több esélye lesz a Zalának pisztrángos vizzé válni.

3 megjegyzés:

  1. Jól van, nyomjátok, örülök, hogy ennyien megosztjátok neten is a szépséget.

    VálaszTörlés
  2. heh, bááácsi?
    Mivel south park rajongó vagyok, így megtiszteltetés a név.
    Kösz, a felhívást.

    VálaszTörlés