2011. november 22., kedd

Segítséget kérek Karácsonyra

A fiaimnak szeretnék egy jó kis UL cuccot összerakni, a bot már megvan hozzá. Van már két kis 2-8gr dobósúlyú pulse botom a számukra, s kellene egy  jó kis orsó is. A botot nemcsak kis wobblerekkel és gumihalakkal fogjuk használni, hanem  ezekkel a botokkal már békéshalazni is lehet majd ( 2gr-os úszókat is el lehet dobni ).

Voltak igen jó ajánlatok már a sportársaktól egy-egy orsóra, de nem akartam a fiaim közé éket verni, veszekedést szítani, ezért úgy döntöttem: két új orsót veszek nekik.

Kérem, segítsetek s ajánljatok 1500-2500-as méretben elfogadható orsókat. A fiúk szerintem max 10 alkalommal fognak horgászni, szóval nem lesz nagy terhelés alatt a cucc. A limit legyen 10.000 magyar forint darabonként.

Kérem küldjetek majd linket is, köszönöm.

5 megjegyzés:

  1. Fogas kérdés. Főleg most, hogy a gyártók már nem igazán csinálnak józan áron elérhető TARTÓS és EGYSZERŰ gépeket, mint azelőtt. Inkább még a csillagokat is lehazudják az égről.
    Nem régen az egyik barátomtól kaptam kipróbálásra egy pergetőorsót. Egy órányi dobálás után lenullázta a zsinóromat. Annyira megcsavarta, hogy kukában végezte. Mármint a zsinór... :-O Pedig aztán mindenhol jókat írtak róla. Én már régóta használt dolgokat veszek és még soha nem vertek át. Sőt szinte mindig lehetőségem volt egy-két próba pecát lenyomni velük és ha nem tetszett küldtek egy másikat. Szinte 0 kilométeres jószágokat lehet vásárolni, használtan jóval áron alul. Ha van egy kis szemed hozzá már kézbevételkor le lehet vágni, hogy mennyi peca lehet bennük. Van amire van jótállás és van amire nincs. Engem ez sem zavart soha.
    Persze gondolom a fa alá nem illik használt cumót rakni... :-O 10 körül egyébként már vannak egész elfogadható kurblik is, de én sajna nem vágom őket fejből és hát, amit az egyik horgász dicsér, azt a másik fikázza. A kis orsók egyébként hajlamosak jobban csavarni a madzagot. De ezt Te is tudod. Szóval szépen ide ráspolyoztam Neked fél kiló sz..t, úgy hogy semmi konkrét infót nem adtam. Bocs.
    Üdv :-o

    VálaszTörlés
  2. raadasul igencsak hajnalban :) vagy szar az idogep itten... de te legalabb vetted a faradsagot... engem igazabol nem zavar ha hasznalt, Foldim-nek is volt egy jo kis shimi gepe, de csak 1 db... es az ember egy dolgot nem akar KARACSONYKOR : veszekedni hallani a gyerekeimet, hogy kie a piros/kek/naracssarga orso...

    VálaszTörlés
  3. vegyél ebből, szerintem a célnak teljesen megfelel:

    http://centrumzoo.hu/spd/unas_704860/Shimano_NEXAVE_2500_FC_elsofekes_orso_NEX2500FC

    VálaszTörlés
  4. koszonom a tippet... megvallom nezegettem ezt is es a Sienna tipust is... megtekerem mindkettot penteken.. aztan eldontom

    VálaszTörlés
  5. A Maxxon-ban van most kiárusítás. Shimano orsókból is és 1000 / 1500-as méretben is. Érdemes lehet benézni..

    VálaszTörlés