2011. november 14., hétfő

Egy gyors peca - míg a család másik fele vásárol

Szombaton délután a család egyik fele úgy gondolta, hogy gyarapítja a hazai GDP-t ( ráfér, talán kedden a harmadik negyedév nem mutat recessziót ). Ebben is csak reménykedhetünk, hogy blokkot kapsz a boltban még nem jelent automatikus bevallott jövedelmet...

A családról leváltunk a törökbálinti horgásztónál, s mivel délután négykor már zárt a tó ezért csak egy villámpecára maradt időnk. Arra a helyre mentem a fiammal ahol múltkor belefutottam néhány kisebb és egy szebb süllőbe (Tóváros - vajon mi van itt?). Sajnos Kolosnak még mindig nincs gumicsizmája így a jobb helyeket az Ő dobástudásával nem lehetett meghorgászni....

De ennek ellenére kitartóan horgászott a kis pulse-al és egy "kóla" színű kis 4cm-es Mann's gumihallal. Én is hasonló felszereléssel horgásztam, csak ez én botom a 5-20 grammos pulse volt.

Kolos még nem érzi, mit jelent a lassú csalivezetés, mit jelent néha belegyorsítani majd pihenni hagyni a kis gumihalat. Szegényt nagyon zavarta, hogy onnan fogom a halat ahol Ő semmit sem fog. De ahhoz már túl nagy volt az önérzete, hogy segítsek neki vezetni a csalit :)

Így nem maradt más hátra mint a pózolni a villámpeca eredményével.... remélem hamar megtörik a jég és megfogja élete első műcsalis halát.

pici sügér



Neki már természetes, hogy visszaengedjük


le kellett mérnem, 19cm :)

kis süllő, néhány pillanat és nőhet tovább

Volt még egy kicsit nagyobb süllőnk, de azt "fejjel" lefele fényképeztem, s hiába forgattam át a Picasában, a google blogger mindenképen az eredeti formátumban akarta ide betenni. Biztos meg lehet oldani, de ennél több időt kár rá vesztegetni...

2 megjegyzés:

  1. Looks like he had a blast! Awesome blog, you got a new follower

    VálaszTörlés
  2. welcome here Dustin!

    good to see that internet realy brings people closer :) I am happy to introduce fishing life to the other side of the Planet. I hope that you will give us some advise to tie flies for bass and some new methodes!

    VálaszTörlés